Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie.
English Polish

Newsletter

Wprowadź adres e-mail aby otrzymywać nowości z portalu GPSwielkopolska.pl !

Sonda

Urządzenia GPS są zbyt trudne w obsłudze:

FAQ

Masz wątpliwości jak korzystać z poszczególnych elementów projektu GPSwielkopolska? Zastanawiasz się skąd pobrać pliki GPS wielkopolskich tras rowerowych? A może masz problem z instalacją dostępnych aplikacji? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania dotyczące projektu GPSwielkopolska i nie tylko. Wierzymy, że poniższe odpowiedzi okażą się pomocne. W przeciwnym razie prosimy o zadanie pytania poprzez formularz kontaktowy.

Czym się różni odbiornik turystyczny od samochodowego?

Zasadnicze różnice to wygląd i funkcjonalność obu urządzeń. Nawigacje samochodowe wyposażone są często w duży kolorowy wyświetlacz oraz oprogramowanie umożliwiające zdalną nawigację w terenie od punktu do punktu oraz określenie szacunkowego czasu jazdy, dystansu czy zużycie paliwa. Z uwagi na wykorzystywanie tych urządzeń podczas jazdy samochodem pojemność baterii jest tematem drugorzędnym.
 

Czy ślady gps Wielkpolskiego Systemu Szlaków Rowerowych zostały sprawdzone w terenie?

Tak. Pliki z poszczególnymi trasami WSSR zostały zarejestrowane podczas autentycznych wycieczek rowerowych. Tym samym stanowią najwierniejsze odwzorowanie poszczególnych odcinków.
 

Czy produkty oferowane w ramach projektu GPSwielkopolska są płatne?

Nie. Projekt GPSwielkopolska nie generuje żadnych dodatkowych kosztów wśród jego odbiorców. Wszystkie pliki (ślady tras rowerowych i aplikacje) są bezpłatne.
 

FAQ

test

Czym jest GPS?

Global Positioning System (popularny GPS) to system nawigacji satelitarnej tworzony od początku lat siedemdziesiątych XX w. przez amerykański Departament Obrony. Pierwotnie wykorzystywany wyłącznie do celów wojskowych, zyskał na popularności z chwilą udostępnienia jego zniekształconego sygnału cywilnym użytkownikom. Stało się tak w 2000 r. decyzją ówczesnego prezydenta Billa Clintona.